Thailand

igår var jag med julia och cornelia. vi gick hem till felica och där var isa och där skulle vi röka vattenpipa. men de gick dock inte så bra, haha. så runt kvart i elva så började vi gå hemåt och jag och julia spelade giutar hero och sen somnade vi trötta som vi var.

jag har faktiskt inte berättat om att jag ska åka till thailand i november då min far fyller 50. gud vad gammal han börjar bli känner jag nu, haha, riktig gubbe. men jag måste faktiskt erkänna att han ser inte ut som 50 år än iaf, haha. men nu till thailand. dit åker vi den 24 november och kommer hem den 10 december, alltså om 14 veckor och en dag. och under resan så fyller pappa 50, mamma 45 och angelica 20, så de blir party där nere, haha. men de ska bli riktigt skönt att åka eftersom jag aldrig varit i thailand och alla säger att de är så bra där så jag hoppsa vi tycker detsamma. jag ska se om jag hittar några bilder på vårat hotell som är riktigt fint, som heter Orchid resort. gå in och titta här

http://ving.se/hotel/hotelmaster.aspx?categoryid=1&regionid=-1&countryid=-1&areaid=-1&resortid=886&itemid=107705&hotelid=51924&mapHotelCode=51924&filterOnCategoryId=1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0