2007

* Vad gjorde du 2007 som du aldrig gjort förut?
Åkte till Thailand och provat på massa nytt.


* Dog någon i din närhet?
Nej


* Vilka länder besökte du?

Turkiet och Thailand

* Vilket datum från 2007 kommer du minnas, och varför?

18 Juli då jag och Julia åkte till Turkiet tillsammans.

* Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2007?
Here in your arms, Big girls don't cry, Good times, Love is wicked, Mr brightside, Your love, Cry for you.


* Blev du kär under 2007?
Nej jag blev kär under 2006 och jag är fortfarande kär.


* Vad gjorde du på din födelsedag?     
Mina tjejer var här på middag, jag bråkade med Gustaf, och kvällen blev kaos.


* Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?

En bättre sommar och ett bättre sommarlov!

* Hur höll du dig från att bli galen?
Det var ingenting jag höll mig ifrån, I'm always wild and crazy;)

* Vem var den bästa nya personen du träffade?
Jag vet faktiskt inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0