Betyg !!!!

Jag är inte så insatt i bloggandet nu för tiden, men det ska det bli ändring på.

Igår gick jag på jullov och jag måste säga att det är riktigt skönt. jag har ju iförsig varit ledig i två veckor men iaf det ska bli skönt. igår fick jag även mina första betyg som jag är väldigt nöjd över måste jag säga, jag blev väldigt glad när jag öppnade kuvertet och jag är faktiskt stolt över mig själv. jag trodde inte att jag var så duktig i skolan.

Igår var jag först på stan med Julia och jag köpte ett par örhängen och efter satn var jag med Fanny Madde Julia Felicia Lisa och Marina och vi satt mest och pratade och myste. och snart är det julafton och nyår, det är sjukt vad tiden går. jag förstår inte vart den tar vägen. det var ju nyss nyår 2006?

image680

Jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0