Första dagen

Idag var det första dagen jag var i skolan på två veckor. det kändes skönt att komma tillbaka men samtidigt väldigt tråkigt, men som tur är så slutar vi nästa onsdag och går på jullov den 19 december och jag får mina första betyg, och jag är nervööös! alla i skolan tyckte att jag var jätte brun och kallade mig neger såklart. men hur som helst så var det skönt att träffa alla igen.

Även fast jag längtade hem så mycket när jag var i Thailand så vill jag verkligen tillbaks, när jag tänker på hur det var där, bara sol och bad och ingen skola. jag vill tillbaka nu!

image664

Jag Tim och Adam på Dino bar. Jag älskar er.


Kommentarer
Postat av: Felicia

så skönt att ha dig hemma!

2007-12-11 @ 18:08:30
URL: http://fhammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0