Ingen rubrik

Även fast jag varit ledig i två veckor så vill jag bara ha jullov nu. jag orkar inte med skolan, jag hatar den!

Imorgon är det Lucia och det ska bli jätte mysigt. Lucia är mysigt. vi som är med i Luciatåget ska vara i skolan klockan 06.30, jag vet, jävligt tidigt, men det är som det är. vi slutar efter lunch imorgon också, så det är skönt. den ända riktiga skoldagen jag har kvar är på fredag för på måndag ska vi till gamla stan med klassen, på tisdag är det julpyssel sen på onsdag är det slut. YES!


image675

Jag avsutar med en bild på mig själv från Thailand.



Kommentarer
Postat av: S.A.N.D.R.A <3

thailaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand :)!

2007-12-13 @ 20:17:38
URL: http://eyeliner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0