Jag vill ha en ny garderob

Igår var jag hos Jullan och såg hennes ommålade rum som var ljusrosa och grått. det var så jävla snyggt. + att hennes nya garderob var det snyggaste jag har sett. jag blev faktiskt lite avundsjuk på hennes rum, jag vill också göra om mitt rum även fast jag precis har gjort det. Jullan, det var skit snyggt!

Idag kommer min släkt på pappas sida hit på middag. pappa fyllde 50 när vi var i Thailand så därför ska dom komma hit nu och gratta honom i efterskott.

120672-723

Jag vill till Turkiet nu!   2 Juli 08 kommer vi!

Kommentarer
Postat av: Fanie

vill också ha en ny garderob !
vilken härlig bild :)

2007-12-29 @ 15:57:01
URL: http://Fanie.blogg.se
Postat av: Julia Tennorth

TACK ÄLSKLING!!!

ÅH TURKIET. 186 dagar idag!

Julia älskar Rebecca. Glömm inte att ringa mig.

2007-12-29 @ 19:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0