Keep holding on

Jag gör allt för att ha dig kvar, jag vill verkligen inte förlora dig. jag älskar dig, och det menar jag. du är det bästa som har hänt mig på väldigt länge och jag skulle inte klara mig utan dig vid min sida. du betyder för mycket för det. vi börjar glida isär, och jag vill inte tro det, men det är sant. den lyckligaste dagen i mitt liv var när jag träffade dig och visste att det var dig jag skulle leva mitt liv tillsammans med, du är för bra för att vara sann. jag älskar dig, det är det ända jag kan säga. du är allt, du är mitt liv, och jag vill inte förlora dig. det är du som gör mig till den jag är och det är du som gör mig lycklig, du lyser upp min dag. vi ska inte släppa taget, vi ska försöka in i det sista, vi ska kämpa för vi älskar ju varandra. kom ihåg att jag alltid finns här för dig älskling.

Gustaf Ivarsson ♥ 31/12-06

image679image678


Kommentarer
Postat av: Felicia

Ni har något speciellt faktiskt! :)

2007-12-18 @ 19:10:03
URL: http://fhammar.blogg.se
Postat av: Julia

Gullunge!

2007-12-18 @ 19:19:26
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0