1 februari

hejhej(:

igår skrev jag inte blogg pga att min dator dampade en aning, jag hade precis ett helt inlägg, men så dum jag va så sparade jag inte innan sen så orkade jag inte skriva igen. men igår så var jag iaf med älskling, och vi pratade mest, om allt fakitkst. pappa hämtade mig som vnaligt klocka nio. dessutom så såg jag inte på oc igår, för gustaf har inte 5, så jag ringde min mamma direkt och bad henne spela in;) haha.

idag så var de en lugn dag i skolan, julia lisa och camilla är sjuka. de är ju absolut inte bra. jag älskar torsdagar, de är för att vi har en lång lunchrast på en timme och tio minuter, och de är väldigt skönt. jag var helt mobbad idag i skolan, medans julia felicia och cornelia gick på no, så har jag so, och då gick jag runt helt själv som jag vet inte vad, camilla är ju sjuk, så på letkionen så sitter jag även själv, de ser ganska mobbat ut! jag slutade halv tre, så efter skolan så gick jag med älskling hem och vi har inte gjort mycket alls, taigt de lugnt as usual, bara pratat, om vettiga saker. jag älskar dig.

imorgon blir de tjejmiddag, hos felicia, party party. de ska bli väldigt roligt, och jag ser framemot att komma. vi kommer ha så sjukt roligt, eller hur girls;)

vi har även ÅTTA LÄXOR som måste göras, och de är helt sjukt. läxa i varje ämne, matte, svenska, so, no, bild, hemkunskap, engelska, spanska. och spanskan engelskan och hemkpunskapen är tills imorgon, men jag hinner inte göra hk läxan så de vaju väldigt synd, men restena v läxorna är tills nästa vecka och jag kommer inte hinna. jag ska fna ta och klaga, de är alldeles för mycket!

hejdå.

Kommentarer
Postat av: Julia

vad menar du med lam hela tiden?!

2007-02-02 @ 11:18:44
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0