11 februari

hejhej.

jag har inte uppdaterat på väldigt länge nu, jag har inte riktigt tid med att blogga längre, jag har massa annat att göra och jag hinner helt enkelt inte, men här kommer ett inlägg iaf på vad jag gjort i helgen o.s.v.

jao, i fredags så gick jag hem fårn skolan eftersom att jag hade en sån fruktansvärd huvudvärk, och när jag hade kommit hem tog jag mig en irpen och de började värka snabba, så jag palldrade mig hem till älskling, och vi gjorde ingenting, han va sjuk också, hade feber, och pappa hämtade mig efter jobbet, när jag kom hem så åt jag och gjorde ingenting, jag tog bara de lugnt den kvällen och de va känge sen jag gjorde de, de va riktigt skönt, en hemmakväll med data och tv. mys.

igår, lördags alltså så var jag först hos min kusin sm fyllde 18 år, jonathan, som dom flesta vet vem de är, jag behöver nog inte säga mer än så. men iaf så var de massa folk där, min släkt och hans vänner, och vi åt god mat och tårta, jag och tim åkte hem tidigare och han släppte av mig hos felicias far, där va vi ett tag och sen gick vi till videon för att hyra film och handla godis och där träffade vi elin och malin och pratade ett bra tag, vi gick hem och sen så tittade vi på film och bara tog de lugnt, jocke och dennis kom också ett tag. felicia sov även hos mig.

idag så har jag vart med älskling, jag kom precis hem därifårn, vi gjorde inte så mycket, gick ut med selma och myste,. nuu har jag ätit middag precis, och svullat i mig en semla, haha. de va faktiskt väldigt gott.

juste, igår fyllde min älskade cornelia år också, ett stort grattis till dig baby, jag älskar dig! 14 ÅR.
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0