12 februari

hejhej.

idag va de då första skoldagen på veckan då, måndag. och jag känner att jag börjar bli sjuk, jag har ont i halsen och är jätte torr i min hals, hur mycket jag än dricker så är jag fortfarande torr, de är jätte jobbigt. skolan idag va helt okej, förutom att jag va väligt trött. jag har tröttnat på skolan så fruktansvärt mycket. vi slutade 14.25 och då gick jag hem med julia. nu sitter jag här hemma och ska nog vara med tempan snart!, juste, imorse så fick jag träffa julia också, hon har kommit hem från piteå, skönt att du är hemma igen. jag har saknat dig. vi skulle egentligen åkt till stan diag och köpt present till våran söta cornelia, men de belv inte så. tyvärr, men vi gör väl nåt annat, as usual;)

nu måste jag bara säga ett stort grattis till tim, min broder som fyller 21 år idag, gud så tiden går fort, nyss var han 18 känns de som. aja de är på tiden att han flyttar hemifrån snart, de skulle vara så himla skönt, hans tjej köper väl lägenhet snart, så han hakar väl på den hoppas vi. aja jag har inte köpt någonting, jag skulle nämnligen gjort de idag med julia, men vi ska åka in på torsdag istället och shoppa!

nu ska jag faktiskt gå ner och äta nåt, sen ska jag ringa julia.

de blir alltid såhär.
hejdå.

Kommentarer
Postat av: Julia

Grattis Tim.

Kul att träffa dig med :)

2007-02-12 @ 15:38:36
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0