14 februari, alla hjärtans dag.

hejhej(:

jag uppdaterade inte igår pga att jag inte orkade, jag va sjuk och de är jag idag också. älskling är också sjuk, han har smittat mig. men jag har haft feber halsont och förkyld. aja de har gått över nu iaf, eller de är påväg.

idag har jag vart hos älskling och vi har bara tagit de lugnt efterom att båda är sjuka, men till skolan ska vi imorgon iaf. ;) haha. dom skjutsade hem mig runt sex för dom skulle bort. jag har precis tittat på oc, de är de bästa som finns, i love it! jag måste bara säga att ryan och tayler är inte direkt gjora för varandra om man säger så, haha.

jag har faktiskt inte så mycket mer att säga.

jag älskar dig gustaf, jag kommer aldrig lämna dig, du är allt för mig.
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0