18 februari

hejhej(:

ja, nu blev de äntligen en uppdatering. jag orkar inte längre, sitta och skriva, men nu har jag tid och har ingenting annat för mig, så visst, jag får väl ta och skriva om helgen o.s.v.

aja i fredags, så var de en väldigt dramatisk kväll, och jag orkar inte berätta, för de skulle ta mer än en dag. jag va iaf med julia felicia lisa camilla julia och cornelia kom en liten stund också, vi va hemma hos julia (johansson) för hon var ensam hemma, och vi skulle sova där var de tänkt från början, men de blev inte så, efter mycket om och men. iaf så sov camilla hemma hos mig och jag kan ju inte direkt påstå att de va en rolig kväll, men de är en kväll att minnas, med mycket oro och tjafs.

igår, lördags alltså, så hade cornelia paaartyy, de var faktiskt väldigt roligt. julia felicia nickan bonge emma marike och jag var där, och vi åt dansade, pratade och myste. jag gick hem ganska tidigt. när jag kom hem så satte jag mig framför datorn, och där satt jag inte länge, för jag tycker om datorn särskilt mycket längre, eller ska jag verkligen säga så?(A) haha. men iaf så ringde jag älskling under kvällen också några gånger, jag pratade med honom, han va på fest så jag måste ju checka läget lite. jag somande runt ett och nu idag ska jag nog till gustaf ett tag, han har match runt fem så.

aja hejdå.

120672-99jag älskar er



















födelsedagsbarnet

Kommentarer
Postat av: BONGE

gulligt rebecca!

2007-02-18 @ 20:20:16
Postat av: BONGE

bästa kvällen med er tjejer! puss på er

2007-02-18 @ 20:20:52
Postat av: Julia

det var skit kul

2007-02-18 @ 20:38:19
URL: http://juliatennorth.blogg.se
Postat av: Marike

måste göras om tjejer;)

2007-02-20 @ 11:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0