20 februari

hejsan(:

som ni ser så inlägget innan har älskling skrivit, haha, så gulligt av honom, fast jag sa till honom att skriva vad han ville, men jaja, hur som helst så igår var jag då med älskling, och vi gjorde faktiskt ingenting, myste typ, jag hade ont i magen hela dagen, och de va nog mensvärk, de kände jag när jag kom hem därifrån, så jag tog en ipren och de började värka längre framåt då jag skulle somna, så de va skönt. jag vaknade även idag av att jag hade mensvärk, och jag har de nu, så jag pappa fick ringa och sjukanmäla mig, för de går bara inte att gå i skolan när man har såhär fruktansvärt ont i både ryggen och magen, aja, vi får hoppas på att de går över iaf. jag ska nog ta mig en ipren nu.

igår så fick jag reda på att jag och min familj ska åka till thailand runt den 24 november i tre till fyra veckor ungefär, eftersom att min far fyller jämt så ska vi åka utomlands, och de ska bli jätte mysigt, + turkiet i sommar också, med julia ;), jag tror att vi ska fira jul i thailand men inte nyår, de hoppas jag iaf inte på, för jag vill ju hem till nyår, till mina vänner, och om jag och älskling är tillsammans då, så är de ju våran ett årsdag, och de hoppas jag ju såklart på att vi är, eller vi är de, för så som de ser ut nu så verkar de så.

idag är de ju semeldagen också, mums, de ska bli gott med semla. men jag och mamma skulle åka och lämna in min mobil idag, på stan, men de vet jag nite om de blir av eftersom att jag är hemma idag från skolan, men vi får se. sen idag efter maten så ska jag mamma och pappa, åka upp till ikea tror jag iaf, för vi ska nämnligen köpa ny säng till mig, och jag fick min 1,40 säng tillslut, haha, min vilja gick igenom den här gången, som alla andra då, nästan. haha.

thailand

thailand

juste, idag är de 148 dagar kvar tills jag och julia ska till turkiet! WHOOHO
hejdå/rebecca

Kommentarer
Postat av: Ell

UNDERBART med thailand :) och du och Gustaf är sååå söööta tillsammans :D

2007-02-20 @ 11:57:25
URL: http://www.vonelin.blogg.se
Postat av: Anonym

fy farao va skönt med att åka till turkiet och thailand :) jag är sjukt avundsjuk! men jag får väl njuta av allt här hemma istället, haha ;) gulligt skrivet av gustaf också i inlägget innan :) ni är så söta tillsammans! :D

2007-02-20 @ 19:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0