3 februari

hejhej(:

jag uppdaterade inte min blogg igår pga att jag och alla min underbara tjejer var hos felicia på födelsedagskalas, så jag hade fullt upp med andra saker. men iaf så blev de faktiskt lyckat.

skolan igår vad hur jobbigt som helst, jag bara orkade inte dom två sista lektionerna, jag tänkte säga till roland (mentor) att jag mådde dåligt eller nåt liknanade, för jag orkade verkligen inte, jag va så sjukt trött. vi hade ett egnelska prov också, som jag får hoppas på gick bra, de kändes som de iaf, men oftast när de känns gå bra, så går de alltid dåligt, så aja, man får väl hoppas på de bästa. vi slutade iaf halv två, med NO som sista lektion. jag spyr! jag gick med felicia hem och vi gjorde inte så mycket, plockade undan lite inför kvällen, dekorerade tårtan, och åt en havreboll, haha. mamma hämtade mig efter en halv timme kanske, och sen åkte jag hem och packade sovsaker och kläder till kvällen, sen skjutsade hon tillbaka mig till felicia. vi väntade på att dom andra skulle komma, och medans gick vi upp och handlade jucie, dricka och godis, sen när vi kom hem till felicia, så satt erika julia och camilla utanför hennes dörr och väntade, och dom såg ut som utliggare, haha. aja efter ett tag kom lisa julia och cornelia, och vi åt middag tillsammans, fikade, dansade pratade, spelade spel, men de blev ju rena rama besvikelsen, men de är inget att göra åt nu, vi hade ju roligt ändå, right girls;) jag var så sjukt trött på kvällen, så jag somande ju då först av alla, som vanlgit och vaknar sist av alla haha. alla andra somnade runt havl fem skulle jag tro, jag slocknade redan vid fyra, haha.tidigare t.om. jag väcktes halv tio:O och nu är jag så kallad död! p-o, cornelias pappa hämtade oss, eller mig julia och cornelia, och just nu så sitter jag framför datorn och bara tar de lugnt, jag ska ta mig och titta på oc snart, avsnittet som var i onsdags, jag har ännu inte sett de.

ikväll så ska jag vara med julia, hon är ensam hemma och vi ska laga mat och äta, titta på melodifestivalen säkert, bara ta de lugnt, eller så hittar vi väl alltid på något, ni vet julia och rebecca humor, haha, eller kanske inte;)

nu ska jag gå och titta på the oc.
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0