4 februari

hejhej.

idag har jag inte gjort någonting. jag vaknade halv tolv och gick ner och åt äppelpaj med vaniljsås. de blev ingen frukost, jag tycker inte om de, plus att jag inte är/va hungrig. jag har pratat med älskling i telefon hela dagen, men han åkte vid två för han ska på match. jag skulle egentligen till honom, men nu blev de inte så. mormor och morfar har vart här idag också, de va ett tag sen jag träffade dom. men jag va inte direkt på bra humör då, och de är jag inte nu heller, min mobil funkar inte, de är antingen laddaren eller mobilen som är trasig, och min bror tim har en likadan mobil som mig så hans batteri var inte laddat, så han åkte bort och tog mitt med sig, så nu är jag väldigt arg, plus att jag bråkar med adam, min andra bror som är helt störd i huvudet, mina bröder är dumma i huvudet.  jag hatar dom båda två så jävla mycket, jag skulle fan göra allt för att bli av med dom ibland, ni ska bara veta hur de är att ha två äldre bröder, som tror att dom är min pappa. iaf nu så är julia påväg hit, tur att jag har mina underbara vänner och världens bästa pojkvän, jag älskar er sjukt mycket, ni är verkligen mitt liv. tack för att ni finns.

nu är de 165 dagar kvar tills turkiet, måste bara säga att jag drömde om turkiet inatt, och de ska bli så roligt i sommar julia, jag älskar dig. nu kom hon hit, och jag vet inte vad vi ska göra, imorgon åker hon till piteå och jag ska följa med hennes pappa och syster och lämna hennes mamma och julia på arlanda, och säga hejdå, och jag kommer sakna dig så jävla mycket;/

så, nu ska jag gå.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0