5 februari

hejhej(:

idag började skolan efter helgen, och en ny vecka med nya tag. skolan börjar bli riktigt jobbig tycker jag, och jag har några år kvar att stå ut med. men iaf så är måndagar alltid bäst, inte alls jobbiga lektioner, svenska bild spanska (uiee) träslöjd och so, slutade halv tre och efter skolan så gick jag med älskling hem as usual, vi pratade, och myste. mamma hämtade mig redan tjugo i fem för att jag skulle egentligen med julia till arlanda och lämna henne där, men de blev tyvär inte så, men jag kom hem till henne runt fem och sa hejdå. de kändes verkligen som att vi tog farväl föralltid, de va faktisk lite sorgligt, men får hoppas hon har de bra däruppe i piteå, och hoppas hennes söta mormor mår bra. hennes plan går om 13 minuter exakt, och jag kommer sakna henne.

nu vill jag bara att snön ska försvinna, jag står inte ut med den längre. jag längtar så fruktansvärt mycket efter sommaren, och de är jag nog inte ensam om. tänk er mysiga sommarkvällar, solnedgångar, sol, bad m.m, gud så mysigt., jag kan knappt bärga mig tills den är här. fast först och främst så kommer ju våren, och de är så härligt när man har en sommarkänsla, när man vet att sommarn närmar sig, de är så otroligt skönt.

imorgn så ska jag vara med julia, alltså inte tennorth eftersom hon är i piteå så de är lite svårt, haha, men med julia johansson, vi ska läsa på läxan tills på onsdag och sen hittar vi väl på nåt som alltid;) haha.

just nu så tittar jag i la redoute katalogen, den kom för några dagar sen, och jag ska nog beställa en topp, klänning skor och ev äska därifrån som jag har hittat, jätte sött faktiskt(:

gustaf.,you are the worlds greatest, i love you baby.
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0