6 februari

hejhej.

då var de redan tisdag, och veckan är snart slut, de gå så himla fort. om tre veckor så är de sportlov och de ska bli så ritkigt skönt, med en veckas ledigt från skolan och bara sova ut och ta de lugnt. och mysa såklart.

idag i skolan så på gympan så hade vi copertest, och jag vill inte tala om vad jag sprang, man skulle mänmligen springa så många varv som möjligt på tolv minuter, och de gick väl sådär,men jag är verkligen inte nöjd! vi slutade halv tre idag med sista lektionen som var engelska där fick vi ett nytt upplägg på dom kommande veckorna till sportlovet på vad vi ska göra. de timmen känns alltid så jäkla lång, som en evighet. iaf efter skolan så gick jag hem med felicia julia erika och camilla en bit, och jag måste bara säga att de är så fruktansvärt kallt ute, de börjar bli kallare och kallare för varje dag som går nu, vi får verkligen hoppas på att de försvinner, den jobbiga ruskiga snön, som vi alla vill ha bort NU! aja,jag julia och felicia gick hem till julia, och där åt vi lite mellis, och sen så gjorde vi hk läxan, som dock inte var världens svåraste, de gjorde vi i 5,an också, haha, men vi gjorde iaf muffins, och dom blev faktiskt jätte goda, jag som inte alls brukar tycka om muffins, och detsamma tyckte min far som har skrivit under och smakat, haha;) vi har så himla mycket plugg den här veckan, läxor hit och dit, vi har runt 7-8 läxor nu, och de kommer bara fler och fler, tills imorgon har vi so och no läxa, som måste göras nu, ska läsa på en text i både no och so, fy.

imorgon är de redan lillördag, haha, (onsdag), då ska jag vara med äääälskliiingg!!!!

hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snön ska vara kvar ! :P

2007-02-07 @ 18:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0