8 februari

hejsan hejsan...

idag är det redan torsdag, veckorna bara rinner iväg. de är riktigt skönt, för om två veckor är de sportlov, eller nästan två iaf.skolan idag var faktiskt bra, med tanke på inte så jobbiga lektioner, lång lunchrast och de va bara en skön dag, som de kan vara ibland. imorgon är de äntligen fredag, och de känns verkligen som att de va fredag igår. ojoj vad tiden går fort.

idag efter skolan så kom mamma och hämtade mig, vi åkte hem fröst, jag lämnade min väska och så, sen åt jag lite, sen så skjutsade mamma mig till gustaf, och vi gjorde ingenitng, myste, as usual, och vi sov faktiskt, eller vilade, för vi va så riktigt trötta, jag tror faktiskt att jag somnade en liten stund också, haha(A) men pappa hämtade mig nio och jag har precis ätit faktiskt.nu ska jag läsa i min bbok på engelska som är läxa tills imorgon att käsa en snutt, för nästa vecka så ska vi skriva en sammanfattning av boken hittils, så jag måste börja läsa, har inte gjort de än. sen så ska jag ringa älskling, som vanligt!

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0