äntligen lov

hejhej(:

nu är de LOV! de är så riktigt skönt, och bara få sova ut och inte behöva gå upp till en klocka rom ringer på mornarna. skolan idag var iaf väldigt tråkig, jag hatar fredagar, lektionerna då är så uttråkande så jag nästan dör, jag håller på att somnar på lektionerna, de är så fruktansvärt tråkigt. men vi slutade iaf halv två och den sista lektionen var NO, och de är ju inte det roligaste att sluta dagen med om man säger så. men jag gick iaf hem en bit med camilla, och när jag väl var hemma så bakade jag sockerkaka helt själv. haha.

efter ett tag så kom min mamma hem och då hade dom precis kommit med min säng, och mamma hade med sig hem från ikea tre olika lampor, fyra blommor, en matta, och två kuddar. så jag och mamma har inrett mitt rum hela dagen tills klockan fyra, för då skjutsade mamma och adam mig till gustaf, och pappa hämtade mig runt sex, och nu är jag hemma, jag har precis ätit, och snart så kommer gustaf och hans föräldrar och hämtar mig eftersom dom har vart i södertälje och handlat och gjort nåt ärende, haha. så då hämtar dom upp mig på vägen, jag vet inte vad vi ska göra, mysa i think. mamma och pappa får sätta ihop sängen utan mig, jag menar, älskling går ju före allt.

jag måste bara tala om att de är djävulskt skönt med lov, haha! (djävulskt, haha)

byebye!

SOMMAR!

120672-69
jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: Felisia

Söööta ni är:D

2007-02-26 @ 12:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0