frukost

hejhej

ingen uppdatering igår.

men igår så spenderade jag dagen tillsammans med julia och felicia. vi gjorde inte direkt mycket, jag var med julia på dagen och senare på kvällen så kom felicia. vi gick ner och mötte felicia, sen så tittade vi på någon film som min bror hade laddat ner, först så såg vi på a night at the museeum, men den var riktigt dålig tycker jag, eller jag såg inte så mycket, men den verkade inte bra, så himla overklig film. men sen så bytte jag film, och då blev de apocalypto,  som även min bror hade laddat ner, den var hemsk men faktiskt bra, och den varade i kanske 2-3 timmar. julia gick hem runt tio och felicia tog bussen hem klockan elva, så när felicia gick så gick jag ner och tvättade mig och borstade tänderna, sen så ringde jag älskling, och pratade ut, eftersom att vi hade bråkat dagen innan, och vi pratade till två tror jag något sånt. haha.

och nu har jag precis vaknat. och nu ska jag snart gå ner med min bror adam och äta frukost, för han sa nyss till mig att vi skulle det, haha, inte likt honom, men han har blivit mycket trevligare nu för tiden. men sen så ska jag duscha och sen bär de av till älskling.

ciao,

Kommentarer
Postat av: JuliaJ

Nej vad gulligt av din bror :)

2007-02-27 @ 12:33:54
URL: http://jjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0