godis och bonaqua

hejsan.

ja, den här morgonen började iinte precis bra, men allting löste sig tillslut som tur var. felicia sov iaf hos mig inatt och igårkväll så gjorde vi ingetnting speciellt, haha eller hur. vi gck in väldigt tidigt, och jag var grymt trött så jag slocknade tidigt medans felicia tittade klart på supderhjältarna, haha! den är så jävla roligt. min humor.haha.

aja idag har jag varit med julia iaf, vi skulle ha varit med anneli också, men det blev inte så. jag gick till julia runt halv tre, och vi gjorde ingenitng, satt framför datorn och pratade, sen runt halv sex efter hon hade ätit, så gick vi hem till mig, jag åt, och sen åkte vi med min bror timpa ner till centrum, och först så skulle vi handla godis hos "turken" , för klockan var 18.55 och då sprang vi förgäves för att hinna eftersom att han stänger 19.00, men när vi kom dit, så bankade jag på dörren och tröck på den dära saken så att dörren åker upp automatist, så stog han "turken" där inne och skulle precis stänga, så jag sa där utanför som att han skulle höra; ojsan, haha, det var inte meningen. haha, så vi gick till videon och där köpte jag godis, och sen efter de så gick vi till ica, och där köpte julia godis, och vi båda två köpte bonaqua, päron, så jävla god. mums! när vi var påväg hem så ringde jag julia, den andra julia och pratade lite, sen så frågade vi om hon ville vara med, så vi gick förbi henne och vi gick hem till mig och tittade på älskade oc, som var ett konstigt program den här gången, man visste knappt om de var dörm eller verklighet, men de är ändå alltid lika bra. men de är nu uppehåll tills den 18 mars, och från och  med då så börjar de sändas på söndagar från klockan 19.05, dåligt men ändå bra, söndagar är en slappardag och man har ingenitng annat att göra så de passar bra att sitta framför tv:n. båda juliorna gick hem tio över tio och de blev ett långt inlägg idag.

The Christmukk-huh?

120672-115
jag älskar the OC

idag var de 65 dagar sen jag och julia började räkna neråt tills turkiet, och de är  bara 140 dagar kvar nu, jag längtar så grymt mycket.

jag kommer kämpa förgäves för att inte släppa taget, om de inte hjälper, så skulle jag dö för dig, för jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag äslakr dig. hahahaha, turken :D

2007-03-01 @ 10:33:08
URL: http://juliatennorth.blogg.se
Postat av: Rebecca

jag älskar dig också!!!!!!!;)

2007-03-01 @ 13:05:07
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0