kalifornien

hejsanhejsan(:

jadu, idag har jag inte gjort så mycket faktiskt. nu ikväll så har  jag varit på ikea och införskaffat mig en ny säng som kommer med hemkörning på fredag mellan klockan ett och fem, jag köpte även massa småprylar, som ljus, ljusstakar, överkast, och tittade på massa jag ska ha när jag målat om mitt rum, de ska jag få i födelsedagspresent, så de blir nångång nu i mars de blir ommålning, jag ska ha beige och en vinrödvägg, jag tror att de kommer ge fint resultat, och de hoppas jag på iaf. jag har hittat en jätte stor fin tavla som jag ska ha på väggen framför sängen sen, eftersom jag inte har nåongintg där annars, jag har även hittat en lampa och en matta som jag ska köpa, jag ska ha röda eller beigea gardiner också, så de ska passa in riktigt;) haha. aja vi får se hur de blir, hoppas de blir fint iaf.

jag och julia har pratat just idag mycket om att vi skulle flytta till kalifornien, de har vi pratat om länge, och  de ska vi också, vi har planerat precis allting, och vi ska åka dit 2013, och först jobba som barnflickor i ett och ett halvt år, sen så ska vi flytta dit, och alla kommer veta vilka julia&rebecca är, right tempan?;) men vi ska iaf flytta dit, och besöka vårat älskade orange county, newport beach, hollywood och resa runt. i love you babe.

120672-105


nu ska jag snart gå och lägga mig, och jag börjar få ont i ryggen igen (mensvärk), de går verkligen aldrig över, jag har de oavbrutet så länge mensen varar, och de är mer än jobbigt, de går inte att beskriva. usch. jag missade oc idag också, p.g.a att jag va på ikea, men julia har berättat lite, så jag en aning om vad de handlar om iaf, jag ska titta på reprisen på fredag med älskling, jag ska tvinga honom, haha. han är på match nu i ekerö, och han kommer hem elva halv tolv, jag ska vänta uppe på honom, så han får ringa mig när han är hemma, måste ju säga godnatt(A) i love him!

jag älskar dig julia, och det kommer jag alltid att göra vad som än händer, du är mitt allt.

hejdå/rebecca

Kommentarer
Postat av: Julia

OC I OUR HEARTS!!!!!!!!!!!

2007-02-22 @ 09:45:28
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0