meldoifestialen

hejhej.

ikväll har jag inte gjort så mycket faktiskt, jag har vart med cornelia och julia, och vi har bara tadit det lugnt, tittat på melodifestivalen faktiskt, och jag tyckte inte att de var nåt speciellt faktiskt, de är de aldig nu för tiden, bara massa skit, men eftersom att de blir en tradition så tittar man, men jag tycker iaf att de var rätt bidrag om gick direkt till globen. jag gick hem nästan strax efter att de var slut, med cornelia, sedan dess har jag varit hemma och ätit glass, chips och dip, pratat med älskling i telefonen, och skrattat åt min sjuka far som är väldigt rolig, haha.

och jag har uppdaterat min blogg för tredje gången idag, det blev lite mycket, men så är de när man inte har någonting annat att göra, och jag är nu väldigt trött så jag ska sova, och imorgon ska jag sova ut, så länge jag vill, gud så skönt, sedan så ska jag vara med felicia.

goodnight and goodbye.

Kommentarer
Postat av: Julia

nej du gick ju verkligen INTE in på datan! :P

2007-02-25 @ 10:50:13
URL: http://juliatennorth.blogg.se
Postat av: Rebecca

haha, nej jag vet, men jag hade tråkigt!

2007-02-25 @ 17:36:18
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0