mitt rum

hejhej(:

idag har jag varit i skolan, och de var faktiskt helt okej skoldag, inte så jobbig, jag älskar torsdagar, de är så sköna lektioner och långa raster. plus att jag hade matteprov idag, de gick faktiskt bättre än förväntat, får hoppas på bra resultat iaf. jag slutade halv tre, och gick hem med cornelia och felicia, vi gick hem till cornelia, och jag måste bara säga att de var grymt länge sen jag var med cornelia, så de var jätte mysigt, vi pratade om precis allt.

nu har jag precis gjort om mitt rum, möblerat och allt, de belv faktiskt jätte bra om jag får säga de själv, sängen har ju då inte kommit än, men den kommer imorgon, och jag längtar, att få en ny skön säng att sova i, dessutom får de gott om plats när jag har besök, haha.

jag måste bara säga att jag saknar sommarn så jävligt mycket, med tanke på hur bra förra sommarn var, jag var med julia varje dag, hela dagarna, vi sov hos varandra jämt, och vi hade så fruktansvärt roligt. och den här sommarn kommer bli dubblet så bra som den 2006, jag längtar ihjäl mig, plus att jag har älskling också. och de bästa av allt, turkiet, med tempan, de ska bli så jävla roligt.

nej, nu ska jag ta och ringa älskling och prata lite skit, som vanligt.

juste, på onsdaag så ska jag vara med anneli och julia, myyysigt, de ska faktiskt bli grymt roligt babes;)

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0