ont igen

hejsan.

jag gick till skolan idag, en stund iaf, de va inte mycket jag orkade, en matte ektio och so i tio minuter en kvart. jag sa till malin att jag inte alls mådde bra, jag hade ont i magen huvudet, och de kändes just då som att hela jag skulle brinna upp för jag var så varm inuti, men jag hade tydligen inte feber, men jag mår fortfarande inte bra, min magont går aldrig över, men de är sånt man får leva med, de får alla tjejer. jag gick iaf hem runt tjugo i tio, och jag gick då direkt till julia och lämnade hennes syslöljdsgrejer, som hon bad mig hämta igår, jag var hos julia i drygt en timme, vi pratade lite och sådär, du får krya på dig bästis

ikväll så ska jag åka till ikea med min mor och far, vi ska nämnligen köpa en ny säng till mig, och de ska bli så skönt med en ny säng, jag börjar få ont i ryggen av den jag har nu.

nu ska jag faktiskt gå ner och ta mig en macka, jag har inte ätit någonting idag, så jag är väldigt hungrig.

hejdå.

Kommentarer
Postat av: Julia

tack (:

2007-02-21 @ 12:07:40
URL: http://juliatennorth.blogg.se
Postat av: Ell

rya på dig Rebb

2007-02-21 @ 21:00:47
URL: http://www.vonelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0