påväg

hejsan^^

mamma kom upp och väckte mig tjugo över tio, och jag somnade väldigt sent igår, så jag är något trött just nu. men jag invigde min nya säng inatt, jag tyckte att den var så stor, jag kände mig så himla liten i den eftersom att jag inte är van vid en sån säng, men den var lite hård, för den där madrassen är för mellan 60 till 80 kilo, och jag väger mindre så den är lite hård för mig, men jag vänjer väl mig, skulle tagit en mjukare, men det är skit samma nu.

jag var iaf med älskling igår, och vi gjorde ingenting, hade kuddkrig ett tag, haha, nej men jag tror att jag somnade ett tag, för både två var så himla trötta, men vi tittade typ på tv. men ha följde mig hem så jag kom hem runt halv ett, eftersom att jag inte får sova bort apå en hel månad, och ingen får sova här! ;O

aja nu ska jag iväg till stan med min mor, jag ska på make up store kurs, dom ska sminka mig och så får jag smink för 600kr. jag ska vara där ett, jag har försökt att ringa julia för hon skulle med, men hon är redan där med sin pappa så jag får väl ringa henne när jag är hemma igen. jag ska inte göra någonting speciellt ikväll, så jag bara tog det idag. (sminkkursen alltså).

aja nu ska jag åka, vi har bråttom,

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0