sminkad

hejhej.

jag kom hem från stan för ungeför två och en halv timme sen, runt halv fyra alltså. jag blev sminkad och jag köpte två nyra tröjor och två par trosor, smink också kom jag på. haha. men jag belv iaf faktiskt nöjd med sminkningen, synd bara att jag bara ska vara hemma ikväll, men när skulle jag annars utnyttja de, aldrig typ, men aja gjort är gjort. men jag är så ovan att se mig själv såhär, men de blev fint faktiskt.

när jag kom hem så kom julia och cornelia till mig och dom gick hem för en halv timme 45 minuter sen ungefär, och nu ska jag snart äta. och ikväll så ska vi bara ta de lugnt, hyra film i think och mysa.

Kommentarer
Postat av: aaaaangelica

du blev vääärsta fin gulle

2007-02-25 @ 11:59:49
URL: http://angelicasf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0