världens vurpa

hellu(:

idag väcktes jag av att telefonen ringde tjugo i tolv, och de var såklart älskling, haha. den sötisen. fast jag har sagt att han får ringa och väcka mig, och jag får ju alltid ringa och väcka honom, så nu blev de ju jämt haha, men de gjorde iaf inte så mycket. men jag gick ner och åt frukost, ducshade, sen så gick jag till honom, och vi gjorde ingenting, satt framför datorn, tills jag ringde felicia, och vi pratade lite, sen så kom vi fram till att hon skulle komma, så jag och gustaf gick och mötte henne med selma, som felicia älskar, och de gör jag faktiskt också, hon är så grymt söt. men påvägen så gjorde jag världens vurpa, ustaf skrattade så han inte kunde prata, haha, såväl jag. pappa hämtade oss efter jobbet som vanligt runt sex nångång.

ikväll så ska jag nog vara med julia och felicia, jag tror att felicia ska sova hos mig, jag har inte frågat än, eftersom att jag har sovförbud både borta och hemma i en hel månad, men eftersom att de är lov och ohn bor i centrum, så är de väl ett undantag, om min och felicia mamma pratar med varandra så, för julias familj är sjuka, så därför frågade hon mig, men de går säkert bra. vi ska nog basta i think, om de blir så, plus att julia har blivit mycket friskare:) jippie.

nu är de bara 141 dagar kvar, fyfan vad jag längtar!stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0