1 januari 2007

hejhej.

kvällen igår var helt okej tycker jag. jag har ju såklart haft roligare men de va faktiskt helt okej. behöver inte tala om allt som hände, men de va både bra och dåligt roligt och tråkigt, och de bästa var nog att jag hade stor kontroll på mig själv och vad jag gjorde, de känns faktiskt skönt även fast de var nyår, då kan man ju tycka att de ska bli lite alkohol, de blev ju de också men inte som alla andra, de gick inte över styr, som vissa andra *host* haha. felicia skulle sova hos mig och mina föräldrar hade inter ring på hela kvällen men vi valde själva att gå in, de blev runt halv tre, för jag va så riktigt trött och jag tyckte nog att felicia behövde gå hem och ta en liten lur, de behövdes verkligen. men när vi kom hem så visade de sig att mina grannar var hemma hos oss, och dom gick inte hem förens mellan fyra halv fem, så vi kunde ju inte sova då, så vi somnade fem och de är just därför jag är så riktigt trött just nu. vi vaknade halv två och julia och julia kom till mig typ direkt och vi hade en hel del att prata om, haha. aja trevligt va de iaf.

idag har jag vart med julia och felicia, och vi har bara tagit de lugnt. vi gick hem till felicia runt fem och vi va där ett tag hon duschade och gjorde iordning sig, eller fräschade upp sig haha. sen så ringde felicias mor och beställde pizza åt oss, så vi gick till goggos och hämtade dom efter kanske 40 minuter. och vi gick hem till felicia och åt, sen så pratade vi mest bara. nu har jag precis kommit hem och min far hämtade mig, medans julia gick för hon ville inte åka med, ohn ville väl ha lite frisk luft i think.

lägger nog in lite bilder från igår sen när jag fått dom av julia.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0