10 januari

hejhej(:

imorse så trodde jag att jag aldrig skulle orka mig upp, jag ställde klockan på halv sju, och somnade om till sju, sen tänkte jag att jag kunde sova lite till så jag gick upp fem i halv åtta, och jag har riktigt bråttom, upp med tuppen.jag trodde att jag skulle orka några dagar utan att vara trött, iaf den första veckan men icke sa nicke, redan andra dagen och en hel termin framför mig. vi slutade skolan idag tio i tre men egentligen så skulle vi slutat halv fyra, men lisa och roland var ovanligt snälla idag haha. så de va skönt iaf. jag och felicia gick hem till mig och åt toast och vi tog 16,53 bussen hem till felicia, vi åt middag där och sen gick vi skjuts av martin (felicias låtsats pappa) till turinge för där hade hon träning, och jag skulle titta om jag ville börja igen, om de verkligen är nåt för mig, alla tjatar på mig, jag är den ända som inte tycker att jag ska börja, men ska fundera på de där ett tag, jag tycker ju samtidigt att de är jätte roligt, men jag vet inte om jag vill börja? pappa hämtade mig åtta och sen dess har jag vart hemma.

imorgon ska jag nog vara med gustaf, jag vet inte men jag tror så iaf, får väl se hur de blir, han har träning så.

jag måste bara säga att jag är så riktigt trött, speciellt på skolan,den blir bara tråkigare och tråkigare för varje dag som går, jag orkar inte med den längre, och jag har ju några år kvar, men om man vill blå något så är de bara att plugga!

nu är de bara 188 dagar kvar tills turkey, jag läängtaar!!!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0