11 januari

hallllloj;D

tredje dagen i skolan då, de känns verkligen inte som att vi har haft något jullov, de känns som att vi harg fått i skolan i evigheter men tyvärr så är de ju inte så. nästa lov är om 7 veckor, sportlovet, och de är ändå rätt långt tid kvar tills dess, men de går säkert bra, men eftersom att skolan blir allt tråkigare och tråkigare jobbigare och jobbigare för varje dag så vet jag faktiskt inte om jag orkar, men jag måste ju, som sagt.

vi slutade halv tre idag, eller lite tidigare,malin släppte iväg oss efter vi hade haft kunskapskryss typ, haha. så väntade jag på gustaf tills han slutade, men han slutade några minuter efter, så de blev ite så lång väntetid. haha. vi gick hem till honom och hade mysigt. mamma hämtade mig för en halv timme sen eftersom att han är påväg till sin träning just nu, han ska ringa mig sen ikväll när han har kommit hem. jag saknar honom redan!

imorgon, så ska jag vara med tempaaan;) de ska bli väldigt roligt eftersom att de var ett tag sen, vi va själva iaf, men jag vet inte om vi bli själva imorgon men iaf. jag får vara med henne. och älskling ska på fest imorgon (som vanligt). på lördag så ska älskling umgås med sina vänner tror jag och jag med julia, så helgen ska spenderas tillsammans med julia(: söndag blir nog älskling i think.

måste bara lägga till att de är 6 dagar kvar tills oc börjar på kanal5, klockan 20.00 till 21.00 alltså nästa onsdag, den 17 januari, missa inte de!

187 dagar kvar tempan, i love you;)
gustaf♥
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0