12 januari

hejsan :)

idag har de varit en seg och trött dag. jag har vart i skolan tills halv två, och jag hade hemkunskap för första gången sedan femman, och jag har samma lärare (ulla) som jag hade då, men de va faktiskt väldigt roligt, och slippa vara hungrig eftersom att vi har de första lektionen. slippa musiken som vi har haft en hel termin nu, skön. efter skolan så följde felicia med mig hem och vi har inte gjort så mycket. jag har vart väldigt arg här på eftermiddagen på både mamma tim och gustaf, och på allt som rör sig, men de har gått över nu, jag hade nåt litet damp, eller rättare sagt stort damp,haha(A)iaf så efter ett tag så kom julia hit och vi bakade kladdkaka, som blev helt okej. vi tog en bit var och myste, med ljus. nu har båda gått hem och jag har precis ätit middag, nu väntar jag bara på att älskling ska ringa.

julia är påväg hit just nu och vi ska ha en myskväll ikväll tillsammans med felicia och bara ta de lugnt.

nu är debara 186 dagar kvar och jag längtar förfärligt till tuuuurkey me tempan;)

31 dec, jag och älskling.♥
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0