13 januari

hejhej(:

kvällen igår var väl inte direkt världens roligaste om man säger så. jag var med julia och felicia först vi tittade på den utvalde och djävulen bär prada. nån gång under filmens gång av djävulen bär prada så kom joel dennis och anders, ingen av oss orkade egentligen inte vara med dom just då, men tårkigt va de iaf. julia gick hem runt elva och vi andra följde felicia hem runt halv tolv nåt sånt, bara en bit för hon va hos sin far. sen så vände vi och anders följde mig faktiskt hela vägen hem, gulligt;) haha

jag vaknade för en timme sen och åt fruksot när jag gick upp. nu sitter jag här framför datorn och pratar med cornelia i telefon, och vad vi pratar om behöver vi inte ta upp haha. söt du är baby(:

idag ska jag vara med tempan och hon ska nog sova hos mig för de va länge sen!

gustaf
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0