14 januari

hejhej(:

jag måste börja berätta om kvällen igår, då var jag med julia och vi hade så jävla roligt. måste bara säga att våran humor är nog den bästa som finns, haha, jag älskar dig julia. iaf så vaknade vi tio över tio och vi tittade på oc och gick ner och åt frukost rnut halv tolv, vi åt jätte stor frukost, och den va jätte god(: sen efter så kom jag på att jag ville möblera tillbaka mitt rum som de va förut och de gjorde vi, och städade, tack för hjälpen baby.hon gick hem nån gång runt två och då hoppade jag in i duschen direkt och sen skjutsade mamma och pappa mig till gustaf, och pappa hämtade mig halv nio. vi hade jätte mysigt, jag älskar dig gustaf.

nu har jag precis pratat med älskling och han sa att dom hade fått strömavbrott, inte bra. och nu ska jag sova alldeles strax. imorgon är de skola igen och jag ska nog vara med älskling efteråt, vi ska faktiskt titta på oc, jag har fått honom att göra de;)

nu ä de 184 dagar kvar tempaaan!!
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0