15 januari

hellllu(:

idag var de en ny vecka med nya tag. och måndagar är faktiskt inte så jobbiga. vi fick en håltimme idag efter lunch av pelle, han kom fram till mig julia och felicia och frågade om vi ville han en hål timme, för att han inte orkade jobba, då sa vi självklart, så vi hade rast från 11,45 till 13.45, och de va väldigt skönt(: jag gick hem med julia och felicia och vi gick hem till mig efter skolan och åt mellis, sen så gick vi upp på mitt rum och gjorde matteläxan och ut boken som skulle vara klart tills imorgon, och jag och julia körde på hårt.haha. medan i arbetade så satt felicia och tittade på mitt liv som popstjärna. båda två gick hem klockan sex och nu har jag precis ätit och jag ska bara ta de lugnt ikväll, sitta framför datorn som vanligt.

183

byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0