16 januari

halloj(:

idag har jag vart i skolan som vanligt, jag var inte med på gympan idag pga att jag har ont i min fot sen jag stukade den, och pappa skrev såklart en lapp också. de va inte så jobbig skoldag idag, vi slutade halv tre eller lite tidigare för vi hade dick på engelskan sista lektionen och vi tjatade til oss att få gå tio i två men nej icke sa nicke, vi fick vänta men tillslut så gick alla, haha.han va helt körd i huvudet, han sa att vi skulle arbeta fast vi inte äns hade nåt att arbeta med, haha,seg.efteråt så väntade jag på älskling och sen så gick vi hem till honom, pappa hämtade mig där nio och vi hade jätte myysigt.

på fredag blir de bio med julia och cornelia, livet enligt rosa, den har nämnligen kommit på en långfilm nu och förut har den gått på serie på tv, och jag har dom avsnitten hemma på dvd, så man har ju tröttnat ganska mycket men nu kommer de en ny som man kan se fram emot. vi ska till heroncity och där ska vi även äta också, de ska bli jätte mysigt.

imorgon börjar då oc som jag längtat efter så länge, lovelove!

182 dagar.

jag älskar dig gustaf
hejdå

Kommentarer
Postat av: Marina

Dick HAHAHHAHAA

2007-01-17 @ 21:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0