17 januari

hejhej(:

idag är de onsdag och en lång dag i skolan, vi slutade halv fyra idag med elvens val som sista lektion. de va inte speicellt jobbigt, jag basse danne och adam satt ute i cafeterian och pratade hela lektionen, och de va inte så speicellt ansträngande om man säger så. vi fick sluta lite tidigare än halv fyra, tjugo minuter tidigare i think. jag väntade på älskling i nån minut och sen så gick vi hem till honom. där gjorde vi ingenitng alls, satte oss vid datorn en stund, tittade på tv, försökte titta på film, men bilden blev antingen grön eller röd så vi stängde av haha, sen så hade vi såklart mysigt också. eftersom att han skulle ha match idag så kom pappa och hämtade mig efter jobbet klockan sex, och sedan dess har jag vart hemma. när jag kom hem så åt jag middag och nu sitter jag här,och om 35 minuter exakt så börjar the OC. jag har längtat riktigt mycket, jag mena vad ska nu hända när marissa dött?aja vi får se om en stund.

imorgon så ska jag nog bara ta de lugnt tror jag iaf, jag orkar inte göra någonting, jag är väl med älskling tror jag, om han inte har träning eller nåt.

nej nu ska jag gå ner och smälla i mig lite glass och ta mig nåt gott att dircka, de skulle inte alls sitta fel;)

juste, grattis elin på 17 årsdagen(:
181 dagar;D
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0