18 januari

hejhej(:

idag är de torsdag och näst sista skoldagen på veckan, så alltså är de fredag imorgon och de innebär bio med brudsen, de ska bli riktigt trevligt tycker jag, rosa the movie;)haha.

skolan idag var helt okej, jag älskar faktiskt torsdagar, vi har lite mer än en timmes lunchrasta och inte så jobbiga lektioner. vi hade hål två gånger idag pga att min so lärare malin had esån migrän så att hon började gråta, hon sa till oss att hon inte orkade mera och att vi kunde gå, så vi fick sluta halv två plus att vi hade en till håltimme efter gympan på förmiddagen, så de va väldigt skönt.efter skolan så gick jag hem med felicia hem till henne, vi åt mellanmål och sen så satte vi oss vid datorn (som vanligt) och vi gjorde om hennes blogg, och de blev jätte fint tycker jag(: just nu så håller hon på med maten,hon hör hemkunskapsläxan så jag sitter här så länge.

jag har faktiskt inte så mycket mer att säga, har bild läxa, spanska läxa och engelska läxa så de måste även göras.

nu är de exakt 180 dagar kvar tills jag julia ska till turkiet, take me back now!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0