2 januari

hejhej,

de blev en sen kväll igår, och de hände saker som jag inte behöver ta upp just nu. nu har vi rätt ut allt och de känns skönt iaf. jag pratade med felicia i telefonen igår till klockan två nåt sånt och efter de så tittade jag en stund på oc. sen orkade jag inte titta mer så jag somnade, haha. mamma väckte mig idag klocka tolv och jag som ville soova! men runt ett så skjutade mamma mig till gustaf och vi tittade på film, och den va faktiskt jätte bra. mamma ähmtade mig typ halv fem för han skulle på träning. nu sitter jag här och ska äta middag om typ en halv timme.

andra dagen på året då, de kommer gå fort. felicia fyller år snart sen ä de cornelias tur sen efter de är de julias tur och sen fyller jag år, de är mycket som kommer hända under 2007 tror jag och mycket roliga saker, som att om 196 dagar bär de av till turkiet med mamma pappa och julia, och jag längtar så förfärligt.

nu ska jag gå in i mitt rum och titta på oc.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0