20 januari

hejhej.

igår uppdaterade jag inte pga att jag inte hann. men gårdagen var iaf helt amazing. vi hade riktigt roligt. jag julia och cornelia var på bio på heron city, på rosa - the movie. på premiären. den va hur bra som helst, den bästa film på länge faktiskt. jag och julia grät igenom hela filmen nästan, haha typiskt oss;) vi åt innan på pizza hut och hade jätte trevligt där. måste lägga till en sak att de satt minst tio äckliga tjejer ovanför oss, som höll på at snacka under hela filmen, och skrattade på olämpliga tillfällen och jag och julia fick damp haha. iaf så måste jag rekomendera den filmen, den va hur bra som helst. och freddy är grymt snygg;O love you girls, julia och cornelia.

jag och cornelia sov hos julia inatt och cornelia gick hem runt halv tio imorse för hon skulle till stockholm med sin mor. och jag är fortfarande kvar hos tempan. vi ska hem till mig alldeles strax och jag vet inte vad vi ska göra där. ikväll så ska jag vara med älskling, får se vad vi ska göra, blir väl tv/film as usual.

nu är de 178 dagar kvar tills vi ska till turkiet, och jag och julia håller på att dör av längtan, vi vill bara åka dit nu, till sol och bad, mysiga kvällar/nätter och vi ska ha så riktigt jävla roligt, haha. take me back now!!

juste, våran felicia fyller år om 11 dagar också ;)
hejdå/reb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0