2006

* Vad gjorde du 2006 som du aldrig gjort förut?

povat på massa nytt

* Dog någon i din närhet?

nej


* Vilka länder besökte du?

turkiet

* Vilket datum från 2006 kommer du minnas, och varför?

12juli och 31december

* Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2006?

botten anna, glassigt och hey där m.f


* Blev du kär under 2006?
ja, och är fortfarnade


* Vad gjorde du på din födelsedag?
jag kommer faktiskt inte ihåg,


* Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?

ingenting, mitt år var helt underbart så som de var

* Hur höll du dig från att bli galen?
haha jag är galen;)

* Vem var den bästa nya personen du träffade?
oj, de är väldigt många.....men gustaf, om jag bara får nämna en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0