21 januari

hejhej(:

gårdagen/kvällen var faktiskt väldigt rolig, dvs ett tag iaf.jag och julia gjorde kycingfilé med pommes frites och sås till när mina föräldrar hade åkt till kenny (min morbror), dom skulle nämnligen äta middag där. jag och julia hade jätte trevligt och roligt framförallt. sen så kom felicia och lisa hem till mig, och vi skrattade och hade roligt. jag tjafsade lite med gustaf på telefonen under tiden också, men de löste sig och efter ett tag så kom lotten och gustaf till mig, vi gjorde inte så mycket, tittade på film/tv. dom gick hem i snöstormen runt kvart över tolv igår. sen så gick jag och la mig, var väldigt trött.

de är en halvmeter snö ute, och kallt och urrigt. snön kan ju inte komma nu, de passar inte. julen har redan varit och nu väntar vi alla på sommaren, eller först och främst våren då, men de här är helt vansinigt. jag undrar ja när den här snön ska försvinna. förra året var de faktiskt snö på min födelsedag den 6 april, och vi får hoppas att de inte är det de här året.

nu ska jag till gustaf.men han ringde nyss och sa att han skulle till sin mormor och äta, så jag ska komma till honom efteråt och de va nångång runt tre tror jag.så under tiden så ska jag bara varar hemma och sitta framför datorn.

byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0