22 januari

hejhej(:

jadu, första dagen på den här veckan och första dagen i skolan, vad ska man säga? väldigt jobbigt. måndagar är hur sköna dagar som helst på morgonen har vi dubbelpass i svenska sene fter de bild, sen spanska, sen lunch och sen börjar vi igen halv ett och då har vi slöjd sen so, så sen slutar vi för dagen, hur skönt som helst. efter skolan så gick jag med älskling hem, och vi höll på att skratta ihjäl oss på hemvägen. de va som en frusen vattenpöl, som han trodde hade frusit till is, jag ba, kom så går vi över han ba, nej de är roligare att plurra, haha, såklart att han gjorde de, och samtidigt så släptte jag en gren i hans ansikte med snö på, och då var han tvungen att backa så han plurrade ännu en till gång, sen så släppte han grenen och han fick allting över sig, haha, de va hur kul som helst. vi gjorde inte så mycket när vi väl var hemma, vi va frusna och vi satte oss framför datorn och sen låg vi och tittade på tv/film reste av dagen/kvällen. pappa hämtade som vanligt mig klocka nio, och nu ska jag ta mig och hämta telefonen och ringa älskling.

jag måste bara medge att snö är väldigt mysigt, de är inte så illa ändå faktiskt.

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0