23 januari

hejhej(:

idag har skolan varit helt okej, jag har tröttnat på skolan riktigt mycket, och ändå har jag några år kvar, har ska jag klara av de? iaf så hade vi tråkiga lektioner idag, och de va tråkigt i skolan. vi hade utegympa och de va så kallt så vi fick gå in och duscha, så vi hade typ 40 minuter på oss att duscha och fixa oss.

efter skolan så gick jag felicia och camilla hem till mig och vi gjorde mellis. sen efter så pratade vi och jag kom på att vi kunde baka, så vi bakade rulltårta, haha, den skull ju bli väldigt bra enligt felicia, men den såg ut som hej kom och hjälp mig, haha, men god blev den;) vi slängde resten som blev över, för vi mådde så illa. dom har nu precis åkt hem och nu sitter jag här, mamma är ute och går och jag är ensam hemma, de är så skönt.

imorgon så ska jag vara julia, vi ska först och främst titta på oc, och på dagen vet jag inte vad vi ska göra, vi hittar väl på något som alltid.

aja hejdå.

här är en bild på våran goda men misslyckade halvklara rulltårta;)

120672-79

Kommentarer
Postat av: felicia

Den var rätt så god faktiskt^^

2007-01-23 @ 18:48:11
URL: http://fhammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0