24 januari,onsdag

hejhej(:

skolan idag har vart väldigt jobbig, och de kan bero på att jag verkligen avskyr onsdagar. men den här onsdagen var ändå inte som alla andra. nu har jga kommit på att dubbelspanskan går jätte fort, och att onsdagar inte är så jobbiga som dom brukar.men de är bara de att vi slutar halv fyra, de känns som att dagen aldrig ska ta slut. men jag felicia camilla och erika gick ut och "gick" på elevnsval, man skulle gå till gropen, och sen sa vi till inga-britt att vi hade vart där, så hon sa att vi fick gå hem om vi frös, och de tackar man inte direkt nej till, så vi gick hem och när jag kom hem så gjorde jag inte så mycket, jag åt lite mellis och sen så gick jag upp på mitt rum, för min bror hade datorn.

nej nu ska jag faktiskt gå ner och äta. julia kommer hit sen tror jag, förhoppningsvis, och vi ska titta på the oc, och jag har besämt att vi ska äta cips till också, de kan man faktiskt inte motstå, haha;) och idag är de 174 dagar kvar tills vi ska till turkiet, de börjar närma sig nu. gud vad jag längtar.

juste, ikväll är de oc också, får se hur de går för ryan som ska leta efter volchock, de väntar att se.

nej nu ska jag dra mig,hejdå.
jag älskar dig gustaf

Kommentarer
Postat av: Julia

HAhah, börjar närma sig. BARA 174 dagar!

2007-01-24 @ 18:09:10
URL: http://juliatennorth.blogg.se
Postat av: Rebecca

hahaha, nej de är tur, de är inte så LÄNGE KVAR IAF! ;)

2007-01-24 @ 18:11:14
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0