25 januari

hejhej(:

skolan idag har vart helt okej, jag älskar torsdagar, dom är så sköna. en timmes lunchrast och lite till, jag spenderade hela rasten i cafeterian med julia camilla och felicia, sen kom elin och pratade med oss också ett tag, de va mysigt. dick, våran vikarie är helt körd i huvudet, han är så konstig, han förstår verkligen ingenitng! jag hatar honom.

efter skolan så gick jag med älskling hem och vi gjorde ingenting, vi satte oss framför datorn ett tag, sen så tittade vi på tv, och myste som vanligt, juste, vi gick ut med selma också;Dde va ju då ganska kallt om man säger så, haha. men eftersom att hans mamma var sjuk så ställde vi upp. imorgon är de fredag och felicia ska sova hos mig, de ser jag fram emot(:

nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink och borsta tänderna, sen ska jag ringa älskling.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0