26 januari

hejhej(:

som sagt jag skrev ett inlägg tidiare på dagen, men lotten och gustaf skulle gå in och ändra någonting, nån bild tror jag de va på min blogg, så råkade dom ta bort de inlägget också, så de är bara att skriva ett nytt, haha, fast de va inte så långt som tur va.

iaf så skolan idag har vart helt okej, jag va helt slut och mådde inte riktigtbra efter spanskan som va näst sista lektionen, så jag traskade hemåt och när jag kom hem så somnade jag direkt i min säng, de va nog de som behövdes tror jag.jag va hemma och åt middag tillsammans med min mamma och pappa, sen så gick jag till julia, vi gjorde ingenting faktiskt, vi åt popcorn och satt och pratade på golvet i julias rum, haha. vi tog bussen till felicia, så möttes vi vid busshållsplatsen i centrum, sen gick vi till videon och köpte godis, eller dom gjorde. vi va ute och luffade oss, och jag frös så riktigt mycket och vi orkade inte gå hem till felicias pappa som hon nu är hos, så vi gick in till mia, hennes mamma och va där, och jag måste bara säga att jag är riktigt besvikna på er, jag hoppas ni lär er av era misstag, för den här gången va de faktiskt på allvar, och de va inte ett dugg roligt. jag och julia tog 22.23 bussen hem till sandtorp och nu är jag hemma, jag ska sitta här ett tag för jag har väldigt stor lust med de, plus att jag ska vänta på att gustaf kommer in efter att ha åkt pulka haha;)gulllig han är!

imorgon blir de jävligt roligt, hoppas jag på iaf.

goodnight and goodbye

rebecca

Kommentarer
Postat av: JuliaJ

Åhh vad fin du är ! (avunsjuk)

2007-01-29 @ 18:54:46
URL: http://jjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0