27 januari

hejhej(:

gud vad jag är trött, och de var jag igårkväll också. helt slut. jag vaknade faktiskt väldigt tidigt för att vara mig, halv elva, mamma kom in och väckte mig, så kunde jag inte somna om sen. nu väntar jag bara på att min mor och far ska åka, dom åker runt två, dom ska nämnligen på fest i stockholm, nåt som har med ford (pappas jobb) att göra så dom ska sova borta och kommer hem på söndag, imogron alltså. och nu väntar jag på att julia och felicia ska komma, vi ska laga mat sen också, men de får vi se vad de blir, och dom ska sova här. de blir väl en kväll som jag aldrig kommer att glömma, eller hur babes;) HAHA. om vi såväl kommer ihåg någonting. jag hoppas bara på att inte tim min bror ska vara hemma, för då blir hela kvällen förstörd.jag vet inte om gustaf ska vara med, jag tror inte de blir så speciellt roligt för honom, med tanke på att vi bara är tjejer, så han får faktiskt gå på nån fest som han egentligen skulle gått på, om han vill såklart dvs. haha,

jag älskar gustaf!!!!!
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0