28 januari, trött.

hejhej.

gårdagen var väldigt rolig faktikst, felicia och julia kom till mit runt ett nångång, och sen klockan två så åkte min mor och far iväg upp till stockholm, för där väntade deras fest. vi börjad göra iordning oss och duschade och sådär, sen så bakade vi kladdkaka, som belv hur god som helst;) och därefterbörjade vi med våran goda middag, kycklingfilé och felicia åt hennes jävla bakadpotatis till haha,you know what i mean girls;) och jag och julia åt bulgur och så gjorde julia en jätte god sås av gräddfil och vitlökspulver, och de blev riktigt gott. vi hade väldigt roligt under middagen också haha. efter ett tag så kom lisa och vi hade jätte trevligt,sjöng singstar och hade roligt. jag och gustaf tjafsade litegrann och de kom några tårar, men allt löste sig tillslut. de kom lite folk hem till mig senare på kvällen och de va inte alls så tråkigt, med tanke på att de skulle vara "tjejkväll" från början. niclas philip och robin sov även här och vi gick och la oss halv fem och jag och julia vaknade halv tio, så jag är väldigt trött nu. jag har nämnligen precis kommit hem från gustaf, och vi sov eller vilade hela dagen, han är även sjuk och har feber, men krya på dig älskling.

nu är jag sugen på nåt riktigt gott, ska nog gå ner och ta någonting att smälla i mig ;)
hejdå

Kommentarer
Postat av: Julia

HAha, fan vad kul vi hade under middagen! haha. Och du och jag imore (L) Jag älskar dig Fopppa.

2007-01-28 @ 20:02:01
URL: http://juliatennorth.blogg.se
Postat av: F

En rätt så lyckad kväll var det:)

2007-01-28 @ 20:04:33
URL: http://fhammar.blogg.se
Postat av: Anonym

vart*

2007-01-28 @ 20:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0