29 januari

hejhej(:

skolan idag var hur bra som helst, jag bara älskar måndagar, dom är så sköna, plus att vi hade en håltimme idag, pelle var nämnligen sjuk som är våran träsljödslärare, så vi hade hål från kvart i tolv till kvart i två, alltså i två timmar. jag och felicia gick hem till henne och vi åt nudlar och pratade lite, sen börjaed vi traska tillbaka till skolan, som vi egentligen inte orkade, med vi va tvungna. när vi kom så hade vi en lektion kvar på dagen, jag hade so och hon no. de va inte så jobbigt eftersom lektionen bara va i 40 minuter. jag gick hem till älskling efter skolan helt själv, utan sällskap, för han är sjuk, och nu sitter jag här hemma hos honom, han tråkar sig i soffan och jag skulle bara göra en sak åt cornelia på datorn, så jag passade på att skriva blogg samtidigt. och nu ska jag faktiskt gå till älskling, för jag älskar honom;D
hejdå!

förresten, julia ska till sin mormor uppe i pietå på måndag och kommer hem på söndag, jag kommer sakna dig så jävla mycket baby, jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Julia

NAAW. Jag kommer sakna dig med! Jag älskar dig!

2007-01-29 @ 19:05:54
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0